veroniicakarlssons

Dagen

Kategori: Allmänt

Det e fortfarande kallt här. Det är inge roligt för agfår lite dåligt samvete mot Aston men jag känner inte för långa promenader när det är så här kallt. Igår var han väldigt trött och det kändes som att han behövde vila en extra dag efter att veckan vart intensiv, men idag tror jag han kommer bli uttråkad :p Ska kanske springa ner och köpa en pulka på macken sen för de va slut på ica, då kan vi va ute en liten mn intensiv stund så blir han kanske stimulerad (läs trött)..

Annars kommer den här dagen bestå av att plugga. Ska läsa ut en bok och göra en skrivuppgift.. Blir nog bra. Känns inte jättejobbigt iaf. Jag ska även baka norska skolbröd, hoppas det blir lika goda som Karros =)

Ikväll tror jag nog Linnea kommer hit och umgås lite. Jag har sagt att jag ska va supersocial de helgerna Micke har skola, men hittills har jag passat på att plugga. Men det kanske inte alltid kommer finnas såhär mycket att plugga. Egentligen har vi inte mycket nu, men jag väljer att ligga steget före!

Igårkväll såg jag o Micke film, tidräsenärens fru, den va sådär :P I början verkade den skitfjantig, men sen blev den bättre och i slutet var en riktigt bra :)

Nä, dag att sätta igång. Har typ 16 sidor kvar av boken, det ska jag läsa nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: