veroniicakarlssons

Det e inget skämt asså..

Kategori: Allmänt

Men det e verkligen svinkallt ute! Var nere på stan idag också ringde jag Micke o jag kunde prata i typ 10 sekunder, sen va jag tvungen att lägga på för det isade i handen!

Jag o Micke höll på att dö av skratt igår när vi va ute med Aston. Vi visste att han behövde bajsa men det tog sån tid, och det va svinkallt. Jag följde efter honom där han gick så han skulle kunna bajsa så fort som möjligt. Asså vi klättrade genom snödrivor. Han drunknade och mina svarta mjukisbyxor var helt vita när vi kom in! Han kunde inte bajsa någonstans för det va för mycket snö! Stackaren! Tillslut gick det bra och idag har det gått bättre! :) :P

Som sagt så va jag nere på stan idag, jag hämtade mina linser och köpte en bok till Micke. Annars har jag inte gjort så mycket, läst igenom ett arbete som Micke har skrivit och skrivit lite grejer till honom angående det. Helt onödigt dock för nu vågar han inte titta vad jag har skrivit :P

Micke har skrivit ut allt jag ska plugga på inför tentan så jag tänkte börja kika igenom föreläsningarna idag, se vad jag ska plugga på och vad jag kan kasta bort på direkten :P

Det e skönt att vara hemma igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: