veroniicakarlssons

Duktigt värre!

Kategori: Allmänt

Nu har jag börat tentaplugga! Det känns lite konstigt för det känns så avlägset men det e bara 1 vecka o 2 dagar kvar så det e ju dags att börja, men ja.. lite konstigt känns det! Duktig känner jag mig iaf :)

Aston får tokryck ute. Han hoppar o bits o lugnar sig inte. Jag o Micke försöker hålla lugnet men man kokar innombords. Dumma hund! Så fort vi kommer in är han lugn o fin o snäll igen men ute är han galen. Trots detta kände vi att han behövde få va ute en stund idag fast det är kallt. Så vi tog en lite längre runda, inte för lång dock, och när vi kom tillbaka frös vi massor! -18 har vi idag!

Nu har vi precis ätit lunch. Ikväll blir det förhoppnngsvis tacobuffé med Anna o Ivan!

Dags att plugga igen då!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad duktig du är som pluggar, just vad jag skulle ha gjort idag men det har som inte blitt... :P

    Hoppas ni har haft det underbart i jul och nyår och vad skönt att resan upp gick bra. Är lite sugen på Maskingjort kaffe snart.. (pik) ;)

    2010-01-06 | 15:26:41
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    hehe gott med tacos ^^

    2010-01-06 | 15:42:11
    Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/
  • Anna säger:

    Japps, i helgen blir det plugg som gäller men ska tänka ut en dag som passar. Blir du förvånad om jag avslöjar att jag endast samlat in informationen till det jag ska skriva som ska in nästa helg?! Tror inte det va?! ;) Lite ångest kunde jag väl ändå haft?!

    2010-01-06 | 19:04:09
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Pappa säger:

    Just så som Aston håller på ute just nu gjorde Larissa också det enda i kunde göra var att försöka få henne intresserad av något annat som var roligare för att avleda beteendet, kanske prova att ta med en boll eller annat han tycker är roligt.

    2010-01-06 | 20:58:13

Kommentera inlägget här: