veroniicakarlssons

Jag orkar inte...

Kategori: Allmänt

Min hjärna känns verkligen som en klump i huvudet, den ät trött! Har tenta imorn, känns som att jag pluggat dygnet runt de senaste dagarna. Men det e bra. Jag e ganska säker på att jag kommer klara tentan. Dock har jag lite kvar att plugga ikväll. Tentan e kl 14-20 imorn men jag ska inte plugga innan! Då ska jag tänka på annat så jag inte sen går till tentan och blandar ihop allt. För det e mycket vill jag lova..

Så, ja det har inte hänt så mycket mer de senaste dagarna. Igår va jag i skolan typ 10-17.30 o sen gick jag hem o åt middag o sen bakade vi en sockerkaka o Micke förhörde mig lite o sen hade vi toffelkväll framför how i met your mother. Idag va jag i skolan typ 10-14.30 o sen har Micke förhört mig sen jag kom hem typ. Nu e det paus i typ en kvart till sen ska han förhöra mig igen.

Imorn efter tentan är det iaf fest så det skriker om det!! :D

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Ja,för SO är ju så svårt.. Ohhh

    2010-01-14 | 20:54:21

Kommentera inlägget här: