veroniicakarlssons

Kallt igen

Kategori: Allmänt

Nu har det blivit kallt på riktigt igen. En ordentlig snöstorm va det i onsdags, inte alls kul att vara ute då. Igår var det mulet och kallt och idag är det kallt och sol. Synd dock att man inte riktigt vill vara ute och njuta av solen när det är typ -22 ute..

Hmm.. har inte skrivit på några dagar nu. I onsdags hade jag först skola och sen va jag hemma o tog det lugnt och mös mycket med Aston. Sen drog jag iväg o spelade innebandu med Linnea, Karro o Jenny, det va kul. Det var vi och 4 killar så vi spelade 4 mot 4, det va skiitjobbigt. Jag har fortfarande ont i hela kroppen efter det :P

Direkt från innebandyn gick jag till NH där pizzabuffé väntade med Micke, Anna, Ivan och Soffan. Det var lite hej då-festande för Anna och Ivan. Vi käkade o sen satt vi o snackade o dansade lite o så. Blev en ganska tidig kväll. Aston var hos grannen och sov där så vi gick hem o slocknade på direkten. Det var grymt skönt att inte behöva gå ut med honom då för vi hade gått hem från NH, det e typ 2 km i ändå ganska djup snö. Hade väl kommt typ 3-4 dm..

Igår hade jag skola o sen var Anna o Ivan här för att de hade ingenstans att ta vägen när de hade lämnat sin nyckel till kvartersvärden. Så vi tog det lugnt och käkade lite o så. Sen tog de bussen ner till tåget som skulle ta dem vidare till Göteborg! Sorgligt! Vi ska definitivt åka dit och hälsa på så fort tillfälle ges ;)

Jag och Linnea bestämde igår att vi ska åka till Skellefteå om två veckor och hälsa på hemma hos henne och passa på att göra en skoluppgift! Det ska bli skitkul :D

Hur ser den här dagen ut då?
- Plugga
- Promenader med Aston så han får vänja sig vid nya selen
- Diska

Ja, så kul ska jag ha =)

Kommentarer

  • Linnea säger:

    HAHA, jag undrar jag... Måste nog klura ut vad jag kan visa upp i Skellhell för att du ska vilja åka dit igen ;)

    2010-01-29 | 18:56:25
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: