veroniicakarlssons

Kallt =(

Kategori: Allmänt

Det e sviinkallt här!!! Asså, verkligen svinkallt!! Inte bara ute, även i vår lägenhet - jag sitter med luva! Men mest ute, typ minus 16 o vind! Man dör!

Så, då var jag färdig med självömkandet! ;)

Hemresan gick jättebra! Bara katter i kupén förutom vi, så Aston sov mestadels av natten. Micke lämnade oss och hittade ett säte utanför kupén där han kunde lägga sig. Aston väckte mig mitt i natten, då fick han mitt säte och jag la mig på hans filt på golvet i ett par timmar. Det var skönt faktiskt! Sen fick han tillbaka sin filt och jag mitt säte!

Man sover väl dock inte prima så vi sov typ i 4 timmar när vi kom hem. Sen gick vi o handlade (o frös) o annars har vi nog inte gjort så jättemycket idag! Jag har pluggat lite o Micke sitter o försöker lära sig sin pulsklocka som han fick i julklapp.

Nu ska vi tydligen gå ut. Aston har inte bajsat sen i morse o han brukar bajsa 4-5 gånger om dagen, men jag tror inte riktigt han vet hur han ska bajsa när snön e så hög, han drunknar ju. Ja, vi får se hur han löser det! Kul ser det ut iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: