veroniicakarlssons

Lördag?

Kategori: Allmänt

Det känns inte riktigt som att det är lördag idag, har antagligen något att göra med att Micke går i skolan :P

Jag o Aston har precis kommit in från en långpromenad. Den blev ganska misslyckad :P Jag hade tänkt ut vart vi skulle gå, det finns ett ställe där det inte brukar va folk o det e ävldigt öppet så man ser väldigt långt om det skulle komma någon (Aston är ju inte direkt 100% när det gäller inkallning).. Så vi går dit (det tog väl typ 20-25 min) o när vi kommer så är det precis några som går in där med sin hund... typiskt. Vi vände om och tog en omväg hem istället :P Blev väl ute en timme iaf!

Idag ska jag plugga en del.. sitter o läser en ganska ra men ganska värdelös bok, tror jag kommer känna så om det mesta i den här kursen, men men.. Jag gör det ju iaf!

Micke går i skolan till 16 så efter han kommer hem blir det nog inte så mycket mer plugg.. så jag får passa på innan!

Annars har det inte hänt så mycket :P O kommer antagligen inte hända så mcket heller..

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Om du är en så fattig student som du säger så kan du ju ha en insamling igen! Om du tror att det hjälper kan du kalla den "hjälp mig att bli full" som förra gången, eller så kan du säga till Micke att han är skyldig dig pengar. Det har ju funkat en gång, så varför skulle det inte funka en gång till? ;)

    2010-01-23 | 14:53:08
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: