veroniicakarlssons

Planer

Kategori: Allmänt

Ja, jag förstår att ni vill veta hur mitt liv ser ut så jag ska berätta!

De senaste dagarna har jag egentligen inte alls gjort mycket, jag har pluggat lite igår o idag, men inte mycket alls. Annars latar vi oss mest här hemma, men det blir det nog snart ändring på!

Planer för framtiden:
Ikväll: Plugga
Imorgon: Plugga, hänga med Linnea o kanske fler?
Lördag: Plugga, tvätta, låååång promenad med Aston för det ska bara bli -10!
Söndag: Spinning, plugga inför redovisning på måndag eller tisdag.
Måndag: Pump, redovisningar kl 13-16.
Tisdag: Redovisningar kl 9-16
Onsdag: Tentaplugg, spinning
Torsdag: Tentaplugg, pump
Fredag: TENTA!! Fest :D

Ja, så kul ska livet vara den närmsta tiden.. -22 har vi haft idag föresten, skönt va?! Nope!

Jag bör plugga nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: