veroniicakarlssons

Skönt!

Kategori: Allmänt

Imorgon skulle jag gå i skolan 9-16 men ska gå 13-16 istället. Asbra! Måste dock förtydliga något angående skolan.. Det e inte så många timmar om dagen som jag går i skolan, MEN jag pluggar ganska många timmar om dagen.
T ex idag så pluggade jag innan skolan och nu har jag pluggat en del efter skolan också och jag ska plugga mer ikväll. På fredag har vi tenta på typ 1200 sidor eller något. Alltså, jag klagar inte, det vi läser nu e kul, men någon brukar komma med kommentarer ;D

Imorgon förmiddag blir det nog lite plugg och en långpromenad med Aston!

Jag hade glömt att vi skulle ha tvättstugan ikväll.. så vi håller på o tvättar. Jättemycket tvätt hade vi! Som tur är så fick vi fyra tvättmaskiner, egentligen har man bara två men alla va lediga!

Gick jättebra att jogga imorse förresten, men nu e benen trötta efter spinnig igår och jogg idag. Så ingen träning imorn tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: