veroniicakarlssons

Städsöndag

Kategori: Allmänt

Japp, då var det söndag igen och dags att ha en städdag :P Varje söndag ska det dammas, dammsugas och vattnas blommor.. Men det går rätt fort. Jag har i vanliga fall dragit vinstlotten och får vattna blommorna och damma men nu när Micke har skola vissa söndagar så får jag väl dammsuga också.. Kanske, han slutar ju ändå redan 15 så vi får se :P

Annars ska jag plugga idag igen och gå långpromenad med Aston i selen.

Nästa vecka ser ut ungefär såhär:

Måndag: Handla, tvätta, plugga
Tisdag: Långpromenad med Aston (6 km), plugga
Onsdag: Skola 10-12, plugga, NH o parta lite ;)
Torsdag: Plugga, skola 13-16, städa
Fredag: Plugga, långpromenad med Aston (6 km)
Lördag: Plugga
Söndag: Plugga, försöka jogga en bit med Aston, städa

Jag kanske ska umgås lite med folk också nästa helg, det hoppas jag :P Är bara inte bestämt än :P Jag är inte en enstöring som bara sitter hemma o pluggar o sen går ut med Aston.. men den här helgen har varit ungefär så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: