veroniicakarlssons

Tentadag

Kategori: Allmänt

Japp idag e det tenta, 14-20.. konstig tid. En gång för ganska exakt 2 år sen hade jag tenta 16-22, det va en ännu konstigare tid.

Jag ska inte plugga mer nu.. Jag hoppas helt enkelt att jag inte behöver kunna såå jäkla mycket om EU eller vad som gör en kommun till en kommun, men det lär jag ju ändå behöva kunna. Men jag kan nog flumma på lite då o plocka några poäng ändå skulle jag tro!

Annars kan jag ALLT. ALLT!!! Haha, nä inte en chans, men mycket iaf. Ingen kan nog allt.. Det e myvket vill jag lova. Fredrik, det e inte SO jag pluggar nu. Det e samhällskunskap, de flesta jag läser med ska bli gymnasielärare i samhällskunskap. Kommer du ihåg samhällskunskapen på gymnasiet? Eller var det de lektionerna du skippade? Var de liite för svåra för dig? ;P

Ikväll e det fest så det skriker om det! Imorn e det fest igen! På söndag ska vi käka scones, Linneas scones - de är grymma!

Önska mig lycka till :)

Kommentarer

  • pappa säger:

    LYCKA TILL

    2010-01-15 | 15:37:25
  • Linnea säger:

    Du vet ju hur jag är! Jag kan inte sova när jag varit full haha! Det verkar bli en lugn kväll ikväll, med gomat och umgänge istället :) Vi får se! Scharinska finns ju kvar ;) Tack själv! Jag har inte haft sådär kul på länge!

    2010-01-16 | 14:29:59
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: