veroniicakarlssons

Tillgodoräkning

Kategori: Allmänt

Det verkar inte bli någon tillgodoräkning för mig.. Tråkigt men sant. Måste ta reda på lite mer, men som det ser ut nu så har de tagit bort möjligheten att tillgodoräkna poäng. Ska maila studievägledaren och höra..

Om det blir så att jag måste gå så tänker jag iaf skippa alla föreläsningar och lägga upp allt plugg själv. Det kan nog bli bra tror jag, känner inget behov av att g¨å på föreläsningar som behandlar sådant som jag redan har läst.

Idag har jag mycket planerat. För det första har jag kommit igång lite med plugget igen, så jag ska plugga, vi ska till Karro o umgås och jag ska på långpromenad med Basse. Jag har gjort ett schema till Aston, nu ska jag träna upp honom bra så vi kan jogga med honom i vår! Det börjar med 2 km promenad idag och 4 km imorn!

Kommentarer

  • Tezz säger:

    Jag håller tummarna för att du får tillgodoräkna:)! Puzz

    2010-01-19 | 23:20:15

Kommentera inlägget här: