veroniicakarlssons

Det kanske inte står för alla..

Kategori: Allmänt

..men vissa vill ha mer! Såå, för att inte bli osams med någon så kommer här semestern i lite mer detaljform ;P Inte hela på en gång dock för det orkar jag inte. Och alla bilder kommer senare för jag är inte hemma än.

För ganska exakt två veckor sen började resan ner till Sthlm. Eftersom vi har världens finaste hund var det inte så mycket att oroa sig för. Vi satt och åkte o han låg o nästan sov. Han sov faktiskt mindre den här gången än han brukar, men han var lugn o fin så allt gick smidigt! Bytet i sundsvall kunde blivit kaosartat för vår buss var sen så vi fick ordern att skynda oss till tåget. Med en hund som behöver rastas efter fyra timmar på bussen skyndar man sig inte så mycket. Jag tog iaf Aston, Micke tog väskorna. Aston kissade och vi kom på tåget - som sedan stod stilla ca 15 min till... Till Sthlm kom vi ca 40 min sent har jag för mig.

I Sthlm blev vi hämtade av Mickes föräldrar som skjutsade mig o Aston till mamma. Hos mamma var det grillning på kullen med Hans, Fredrik, Leyla o Melissa. Trevligt trevligt. De åt, jag busade lite med Melissa och fick se henne krypa o Aston fick springa av sig lite. Sen kom även Tezz och Mathias och vi gick in o drack kaffe. Vi lurade mamma att sätta på massa kaffe, moahaha! ;)

Värmen i Sthlm var påtaglig redan då vi klev av tåget. Kändes som att man kom utomlands. Stört var det faktiskt. Och det har hållt i sig under hela tiden, fantastiskt härligt!

Dagen efter var det tisdag och den dagen kan jag berätta om någon annan gång för nu ska jag o Aston gå o lägga oss o sussa! Imorn bär det av hem till Umeå - borta bra men hemma bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: