veroniicakarlssons

Forts.

Kategori: Allmänt

Ja, nu kommer fortsättningen på semestern då.

På tisdagen var jag Malin o Kim i hagaparken och gick runt. Först var det en pers att få tag i busskort, men efter att ha väntat på att spärren vid pendeln skulle öppna så fick jag tillslut mitt busskort. I Hagaparken fick jag o Malin ändå vänta på Kim som åkte från stan till rotebro för att gå på toa, fråga inte...

Trevligt hade vi iaf. Tog en promenad runt slottet och sen en kaffe på caféet. Aston var med och satte sig på bänken han med, sociala hund ;)

På eftermiddagen tog jag med mig Melissa och gick till Mickes mormor o morfar. Melissa sov först o grät sedan. Men jag han dricka kaffe och äta brago innan jag o Micke gick hem igen. Väl hemma fick Melissa yoghurt, asgod (både jag o Micke smakade)..

På kvällen var det dags för Mongolian, hade längtat galet mycket så det var härligt att äntligen komma dit. Det var jättegott och alla blev jättemätta!

Just nu verkar Aston vara väldigt nödig så jag ska byta om från klännin till långbyxor, heltäckande moln och regn i luften bådar inte för klänning...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: