veroniicakarlssons

Glömde lite

Kategori: Allmänt

Jag glömde faktiskt att skriva om en av de mysigaste kvällarna på hela semestern. Sista kvällen var jag hos Fredrik o Leyla. Först på dagen var jag med Leyla och Melissa o sen kom Fredrik hem o sen kom Leylas syster också och hon fyllde år så vi käkade middag tillsammans och sen gjorde vi tårta och kollade på massa avsnitt av solsidan. Jag har missat massor av solsidan så det va skitkul faktiskt!

Idag har vi vart på promenad. Vi köpte en glass och fikade lite och nu har jag gjort engelska scones som lite "lunch". Om typ en timme ska jag iväg till jobbet. Imorn ska jag vara ledig, ska bli så himla skönt!! Är helt död efter att ha kommit igång med både träning och jobb på en gång..

Nä, nu ska vi äta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: