veroniicakarlssons

Lägenheten

Kategori: Allmänt

Är inte på jättebra humör just nu. Tyskland asså.. jag gillar inte Tyskland!! Nu gjorde de 3-0 mot Argentina.. Jag hejade på Argentina. Från början hejade jag på England också, men Tyskland slog ut dem. Nu slår Tyskland ut Argentina.. Fan! Hej då VM!

Men, då tänkte jag att ni nog vill se bilder på lägenheten, som faktiskt börjar bli ganska färdig. Saknas lite tavlor och sånt, kanske någon gardin :P Men ganska färdig är iaf lägenheten!


Micke står och stryker gardiner i köket. Vi har inga gardiner till köket än, ska köpa någon kappa att ha där.


Resten av köket - den stora frysen syns på bilden ;) Och mina nya fina grytvantar som jag fick av mormor :) Fick ett matchande förkläde också, jättefint!


Såhär ser det ut i hallen mot ytterdörren..


Och in mot lägenheten.


Och vårt nya, fina ljusa vardagsrum!


Och vår nya fina tv-möbel från IKEA ;)


Och tillslut sovrummet! Med nytt överkast så vi slipper allt hundhår och grus i sängen (förhoppningsvis)!

Ja, så ser lägenheten ut. Vi stormtrivs. Vi ska få upp resten av tavlorna idag också så lägenheten känns färdig innan vi åker till Sthlm om två dagar.

Igår var Anna, Mattias o lilla Saga här på middag som tack för hjälpen med flytten. Trerätters blev det och gott var det. Micke var stolt, för han bakade en kaka helt själv för första gången sen hemkunskapen i högstadiet ;)

Ikväll ska vi nog kolla på film o mysa i soffan innan jag ska iväg o jobba kl 23.. Men sen är det semester :D

Kommentarer

  • Paula säger:

    Det ser så trivsamt ut, speciellt med Micke som stryker....

    2010-07-03 | 21:26:30
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: