veroniicakarlssons

Moln

Kategori: Allmänt

Idag är det molnigt ute så det blir nog ingen strand idag. Vi var uppe till 3 inatt o sjöng sing star så vi är nog ganska möra idag. Aston är det iaf. Det finns bilder från kalaset, jag ska bara välja innan de kommer upp :P Semesterbilderna ska ni ju få också men jag lägger nog upp de så de matchar inläggen.

Här kommer mer av semestern då:

På onsdagen var jag o Micke o badade vid rålis. Vattnet var förvånansvärt varmt så det var riktigt skönt. Micke var lite rastlös som vanligt. Efter knappt en timme kom Helena ner och lunchade med oss o satt o snackade skit en stund. Vi trodde att det skulle var varmare än vad det var ute så Aston fick stanna hemma, det var ett misstag. Han hade lätt kunnat ligga där med oss om vi la oss i närheten av skugga! Men, gjort är gjort så efter ett par timmar rörde vi oss hemåt igen.

På kvällen käkade alla Karlssonsyskonen med respektive middag tillsammans. Tezz o Mattias hade rester att äta och vi andra käkade pizza. Sen var det semifinal i fotbolls-vm mellan Tyskland och Spanien. Det blev egentligen aldrig spännande trots att målet dröjde. Spanien var det bättre laget och vann rättvist. Alla var dock missnöjda förutom jag.

På torsdagen åkte vi till Älta för att spendera lite tid hos Micke o hans föräldrar. När vi kom dit funderade vi på hur vi skulle göra med Aston men bestämde oss för att testa ha honom lös. Efter det gick han lös hela tiden i trädgården, härligt! Vi la oss o solade innan vi spelade maxiyatzy med Mickes mamma. Jag slog dem med hästlängder! Typ 200-poäng, inte illa!

Sen försökte vi hitta en film som alla fyra ville se men hittade ingen så jag o Micke gick på bio och såg Eclipse, tredje delen av Twilight. Den var bra och nu är det bara en del kvar. Inga störra fel på pojkarna i de filmerna ;)

Jag ska ladda upp bilder från den här dagen senare idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: