veroniicakarlssons

Nu får det vara nog

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte skriva mer om semestern, så det blir en kort sammanfattning av sista helgen.

På torsdagen var det födelsedagsfirande för Sofia och sedan middag i Gamla stan med Micke och hela hans familj. Trevligt!!

På fredagen tog jag, Micke o Aston en långpromenad vid Hellasgården. Aston fick springa med linan och var helnöjd.

Annars var det mest att umgås en sista gång med alla innan vi åkte upp igen. Vi var o hälsade på farmor en sista gång och det var faktiskt väldigt skönt att få göra det. Att få säga "hej då" - det säger man ju inte riktigt. Men man fick säga några sista ord.


Nu får bloggen handla om livet uppe i Umeå igen. Idag har jag tränat och jobbat. Har kommit igång bra med träningen igen tycker jag. Men nu är jag stendöd så imorn får vara en vilodag. Jobbar dock 17.45-23, men fram tills dess iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: