veroniicakarlssons

Okej då.

Kategori: Allmänt

Jag har inte så mycket att göra just nu så ni kan få en lite längre uppdatering. Sitter och lyssnar på Dear Mr President med Pink och dricker apelsinjuice. Har tvättstugan i några timmar till, fy satan vad varmt! Nu sitter jag iaf inne med ett försök till korsdrag, så lite svalt. Men asså, 27 grader kl 9.30 när man går upp? Det e ju galet. Ta mig till en strand med paraplydrinkar tack!

Jag o Micke har lekt lite turister i Sthlm när vi har vart här. Det har vart jättemysigt. En dag förra veckan var vi på drottningholm och hade picknik (som stavas?). Det finns hundöar där så vi åkte dit, släppte Aston och gick runt i värmen. Aston busade med vovvar och ramlade i vattnet :) Sen gick vi vidare och satte oss på gräsmattan o åt jordgubbar innan vi åkte hem! Det var jättemysigt, kommer nog bli en tradition!

I lördags var vi på vaxholm med Mickes familj också hade vi med oss Camilla (kusin, 12 år). Först gick vi till stranden och låg där drygt en timme och sen gick vi och åt lunch. Efter att ha utforskat vaxholm lite mer så tog vi en fika på ett jättemysigt ställe. Sen åkte vi vidare till en park och gick där en stund, Micke klättrade upp i ett träd tills hans mamma bad honom att gå ner för att hon blev nervös ;) På vägen hem åkte vi till åkersberga för att titta på Mickes föräldrars nya hus som de ska flytta till.

Annars har vi mest typ solat resten av tiden. Det är störd värme i Sthlm, verkligen medelhavsvärme. I Dalarna fick vi avbrott en dag med regn, det var faktiskt skönt. Jag klagar inte, det är härligt med sommar, speciellt när man är ledig!

Nä, nu ska jag ner i tvättstugan. Bilder kommer iaf när jag är tillbaka i Umeå för jag har ingen möjlighet att ladda upp de på den här datorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: