veroniicakarlssons

Pappa & Paula

Kategori: Allmänt

På måndagen andra veckan åkte vi till Pappa & Paula som hade hyrt ett torp i skogen. Jag, Micke, Tezz o Mathias var det som åkte, och Aston såklart! Vi åkte ganska tidigt och hann med att ligga på stranden när vi kom fram. På kvällarna var det grillning som gällde, mums! Vi fick sitta inne och äta dock så vi slapp bli uppätna av knott!

På tisdagen var det oväder så vi åkte till Ludvika och gick i affärer. På kvällen spelade vi spel och snackade skit, ungefär som v brukar när vi hälsar på. Men det är alltid lika trevligt :D

Aston njöt av att få vara fri, sprang på lite äventyr men höll sig mest hos oss :)


På stranden:






Matlagning:


Loppan käkade Astons mat, men jag tror han smakade lite på hennes också ;)











Kul att skrubba potatis?!

På onsdagen åkte vi hem efter frukost. Jag o Micke gjorde oss i ordning på direkten och stack till Rålis för att umgås. I Rålis var Kim, Sofia, Samart och Liam. Senare kom även Claudio, Helena och Anna. Också satt vi o snackade skit hela kvällen, fast så småning om var det bara vi tjejer kvar, undrar varför :P Det var riktigt härligt att bara sitta o snacka en hel kväll alla samlade, men vi saknade Malin!!




Idag har vi typ inte gjort någonting alls. Städat lite.. Micke o Aston va ute o sprang en runda men jag är helt seg så jag stannade hemma. Men jag har busat en hel del med Basse. Jag har vart helt förälskad i honom idag, han har så mycket energi igen men samtidigt har han lbivit så lyhörd och lyssnar verkligen och vill göra rätt. Han är skitsöt! Vi vill egentligen gå kurs med honom nu i augusti, men vi har inte råd så det får bli senare!

Ikväll ska vi titta lite på brothers&sisters, sen händer det nog inte så mycket mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: