veroniicakarlssons

Semester

Kategori: Allmänt

Nu är det semester och då blir det inte så mycket bloggande, så kan det gå! Sluta tjata ;)

Jag har precis haft några härliga dygn uppe i dalarna hos pappa o Paula tilsammans med Micke, Tezz o Mathias. De hade hyrt ett torp så vovvarna kunde springa lösa och vi kunde grilla o bara ta det lugnt! Skönt!

Ikväll har jag vart i rålis och myst med vänner! En fiskmås sket på mitt ben, usch! Men annars var kvällen trevlig!

Jag vet inte ens vad jag skrev sist. Men jag lovar att det kommer komma en ordentlig uppdatering igen när jag kommer upp till Umeå iaf!

Fick veta idag att jag fick VG på sista momentet vi hade innan sommaren, grymt kul eftersom det var praktik och det liksom är det man ska göra i framtiden!

Imorn ska jag fira Sofia som fyller år o sen blir det middag med Mickes familj!

Kommentarer

  • Paula säger:

    Grattis till VG!

    2010-07-15 | 17:24:55
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: