veroniicakarlssons

Stockholm, familj, vänner.. SOMMAR!

Kategori: Allmänt

Aaah, härligt! Här i Sthlm är det sommar på riktigt! Skönt, för värmen kom aldrig till Umeå på riktigt igen efter ryssvärmen i maj..

Nu har vi hunnit vara här nere i typ 3 dagar o faktiskt hunnit med ganska mycket! I tisdags var jag o Aston och promenerade o myste med Kim o Malin i hagaparken. Sen köpte vi märgben innan vi gick hem en stund. Väl hemma bytte jag ut min bebis mot Melissa som jag tog med mig o gick o fikade hos Mickes mormor o morfar. När jag gick därifrån fick jag med mig Micke också :) Till middag blev det buffé på mongolian bbq med hela familjen! Det var gott o trevligt!

Igår va jag o Micke o badade. Helena kom o lunchade hos oss och efter typ 2 timmar åkte vi hem o spenderade resten av dagen med Aston. Vi började med att föra varma mackor till unch innan vi gick o åt glass vid gröna stugan. På kvällen blev det pizza på kullen med syskonen och sen fotboll. Spanien vann o jag blev glad. Hejar på Spanien i finalen tror jag, fast det skulle va ganska kul om Holland vann också. Jag får se på söndag hur jag känner ;)

Idag åkte vi till Älta o här har vi fikat, solat o spelat maxi yatzy :P Jag vann stort över Micke och hans mamma! Strax blir det middag. Grillad hamburgare med pommes. Ikväll blir det bio, Eclipse. Det är tredje delen av Twilightfilmerna. Micke vill verkligen se den, han är en typisk tonårstjej :P Jag följer med för att vara snäll! ;)

Imorn blir det grillning på kvällen med förhoppningsvis fler än Kim o Claudio, men vi får se. Annars nöjer jag mig med dem ;) På dagen kanske lite Melissa-mys? Vi får se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: