veroniicakarlssons

Vaxholm

Kategori: Allmänt

Det känns som att jag redan har skrivit om dagen på vaxholm så jag laddar bara upp bilerna från dagen istället. Blev bara bilder när vi var på standen.


















Jag o Aston var helt döda när vi väl kom hem på kvällen ;P

På kvällen kollade jag o Micke på matchen om bronset som tyvärr gick till Tyskland. Hade vart kul om Uruguay tog det men de hyllades nog som hjältar ändå.

På söndagen var vi och badade vid björkvik med Mickes föräldrar. Det var mysigt. Vi åkte hemifrån kl 8.50 typ och fick sista parkeringen, galet!


Fikadags.


Aston var riktigt envis med att ligga i solen den dagen fast vi försökte få honom att ligga i skuggan..


Glada svärföräldrar!



På kvällen hade vi knytis med Fredrik, Leyla, Tezz o Mathias. Fredrik o Leyla stod för grillspett, Tezz och Mathias för en sallad med matvete och jag o Micke för efterrätten! Det var fantastiskt gott. Tyvärr har vi inga bilder från den kvällen. Men det var lyxspett med kyckling och grönsaker och champinjoner. Efter middagen var alla proppmätta och vi gick in o kollade på vm-finalen! Det var en riktig fulmatch men med rätt vinnare så småningom! Grattis Spanien ;)

Jag har inte tagit ett enda foto på min söta brorsdotter under tiden i Sthlm, men här kommer en som är snodd från facebook!

Fasters troll!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Fan Stonkis, det här börjar ju likna en blogg. Uppdateringar dagligen och bilder å grejer.. Bra jobbat!

    2010-07-25 | 18:18:22
  • Veronica säger:

    Tack. Jag kämpar och har knappt tid för annat.. ;D

    2010-07-26 | 00:00:00
    Bloggadress: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: