veroniicakarlssons

5,7 km

Kategori: Allmänt

Har varit ute o joggat 5,69 km för ett par timmar sedan, grymt va?! Jag o Aston gjorde det tillsammans, han var tröttare än mig och har sovit sen vi kom hem :P När jag duschade så sov han på badrumsmattan sötnosen <3 Jag har ju bestämt mig för att springa halvmaran nästa år, Micke tror att jag kan klara den redan i år om jag fortsätter som jag gör nu. Men jag tvekar :P Sista anmälningsdag är 4 augusti så vi får väl se hur jag ligger till då :P Just nu ligger jag iaf på 5,69 km och det är väldigt bra för att vara mig!

Jag har kommit på ett uppdrag till mig själv som jag ska genomföra varje gång jag har en timmes rast på jobbet. Uppdraget är att jag ska köpa en latte på ett nytt café varje gång och sen ska jag betygsätta dem för att se vart de har det bästa kaffet. Igår var jag på Brobergs och den latten var riktigt bra! Ganska mild smak, men väldigt god. Ganska stor också för 30 kr!

Jag är ledig tills på söndag nu. Imorn kommer tjocka släkten hit från Sthlm, det ska bli trevligt!

Nu ska jag kolla på fotboll om jag får plats brevid pojkarna i soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: