veroniicakarlssons

Jahapp

Kategori: Allmänt

I Sthlm var det sommar, här i Umeå är det typ vår.. 8 grader på kvällarna :P
Nu är jag hemma igen iaf. Resorna till och från Sthlm har gått så himla bra. Aston är duktigare än man vågar hoppas på och ligger och tar det lugnt hela resorna!
Jag hade det helt underbart i Sthlm. Fick umgås massor med människor jag tycker om och har saknat! Har hunnit umgås mer med Helena nu på tre dagar än vad vi hunnit gjort på flera år känns det som! Har varit själv med världens underbaraste brorsdotter som har blivit så himla härlig. Hon är glad hela tiden och hon ÄLSKAR Aston!
Aston har fått vara med och varit den familjehunden vi vill att han ska vara. I fredags gick han och jag till rissneängarna och busade med Helena och Niña och i söndags var vi ute i nästan 11 timmar han och jag. Vi var på golfängarna bland massa massa människor och han tog det bara lugnt, sen var vi o fikade en sväng hos Mickes mormor o morfar där de firade Mickes mamma som fyllde år i fredags och alla blev jätteglada att vi kom. De visste ingenting. Där kunde Aston springa lös o busa. Sen gick vi tillbaka till ängarna o då passade Aston på att sova. Härliga hund!
Ja, en jättehärlig resa har vi haft jag o Aston! Nu längtar vi till att sommaren ska komma till Umeå. Micke bestämde sig igår för att han ska läsa en kurs istället för två i sommar, det betyder att han ska plugga 25% latmasken :P Så vi får hoppas att det blir fint väder för nu kommer vi ju hinna umgås! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: