veroniicakarlssons

Lata?

Kategori: Allmänt

Hmm.. jag har varit lite dåligt på att uppdatera bloggen på sistonde, men jag e inte den enda. De flesta bloggar jag följer verkar ta det lite lugnt under sommaren. Så dåligt samvete tänker jag inte ha ;)

Ska väl börja med att berätta att besöket hos veterinären gick bra. Han trodde inte att det var något fel på Aston bara för att han har lite läten för sig, eller, han sa att det kunde krävas mycket för att ta reda på vad det var och att det inte behövde vara någonting så vi lägger det på hyllan! Att han är lat har antagligen med kastreringen att göra. Men jag tycker han är mycsig så det e ok, bara han är frisk. Sen har han ju ändå ganska mycket bus i sig :) Veterinären tyckte vi skulle skaffa en till hund för att få lite fart på honom :P Haha, ja, det lär ju inte hända..

I helgen var Mickes föräldrar här. I fredag mötte jag upp allihoppa efter jobbet så käkade vi 3-rätters på Harrys. Sen åkte vi hem o snackade skit tills vi somnade. I lördags hade vi en lugn morgon innan vi åkte iväg o åt lunch o spelade bowling. På kvällen var vi hemma o spelade spel o snackade skit igen. Igår jobbade jag men vi åt frukost tillsammans o sen mötte de upp mig med middag när jag slutade också åkte vi hem och åt och tog det lugnt tills de skulle till flyget! Det var en trevlig helg, men tiden gick fort som vanligt..

Idag har jag jobbat 10-19 och nu är jag ganska mör i kroppen, framför allt fötterna. Har precis ätit middag o snart blir det väl att slappa i soffan tills det är dags för sängen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: