veroniicakarlssons

Midsommar

Kategori: Allmänt

Nu är midsommar slut så nu är det väl dags att rapportera.

Det hela började med att jag o Micke åkte ner på stan och åt middag med Leif och Camilla i torsdagskväll. Sen tog vi med dem hem och precis när vi kommit in kom mamma, hans och mormor. Kvällen tog slut ganska tidigt och alla sov som stockar.

När vi vaknade på midsommarafton var himlen blå och solen varm! Finaste dagen på sommaren hittills så vi käkad frukost och åkte iväg till midsommarfirandet! Efter lite fika med våffla och kaffe, och lite tittandes på dans och annat så gick vi hem och tände grillen! Först blev det potatis och sill och sedan lax till varmrätt! Nubben var given ;) Sedan förflyttade vi oss in när myggen kom. Jag, Camilla och Micke gjorde jordgubbstårta och sen åt vi upp den ;)

Igår tog vi det ganska lugnt. Åkte ner på stan o åt lunch och sen vidare till Maxi för att köpa middag. Vi fixade lite här hemma, så nu har vi en tv-möbel, lite gardinstänger uppsatta och skohyllor i garderoben! Riktigt fint har det blivit! Kvällen spenderades hemma med grillning.

Aston fick en ny bästa vän i helgen :) Han och Camilla har busat, tränat, myst och hållt reda på varandra! Haha, så härligt att se! Nu ligger han utslagen i soffan efter en skogspromenad och jag skulle tro att han vill sova resten av den här dagen.

Redan ikväll börjar dock vardagen för en annan.. Jag ska jobba 17.45-00.00 men det är bara 4 pass kvar till semestern så jag överlever nog :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: