veroniicakarlssons

Nära slutet..

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det bara en dag kvar på mina sex dagars arbete. Skönt, för jag är trött :P Sen blir det två dagars ledigt med bus och mys med Basse! På onsdag ska vi till veterinären bara för att kolla att allt är bra efter halsinfektionen, han låter fortfarande lite konstigt och blir trött så fort så vi tycker det är bäst att kolla!

Idag har jag jobbat 7-15. Det är en ganska skön tid förutom att det är jobbigt att gå upp. Cyklade till jobbet i regn.. Om 50 min har vi tvättstugan och kl 19 är det biggest loser final! Najs!

Jag vill egentligen sova, men då lär jag inte gå till tvättstugan sen.. så jag får snällt vara vaken.

Imorn jobbar jag 11.15-19.. Sen är det äntligen ledighet :)

I helgen kommer Mickes föräldrar och jag har lyckats fixa så jag e ledig på lördagen efter mycket om och men. Fick ett myvket jobbigare pass på fredag istället :P Men det e ok, ska ju bli kul att de kommer upp o ser hur vi bor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: