veroniicakarlssons

Nu ni!

Kategori: Allmänt

Nu har jobbet dragit igång på allvar, vm har börjat och värmen börjar ta sig - med andra ord är sommaren här! Härligt!

Imorse var jag ute o sprang. Lämnade Aston hemma idag, tyckte det var lite varmt för honom och sen betedde han sig inte så bra sist :P Det gick bra iaf o på söndag läggs det på 1 km. Sen käkade vi lite lunch hemma för Micke kom hem från skolan ungefär när jag kom in från joggen. Efter det tog vi Aston på en runda i skogen så han fick springa av sig. Vi gick längs en liten å, och Aston var jättenyfiken på vattnet. Helt plötlsigt ser vi att han är i och blir jätteförvånade, men även glada att han vågade. Vi tyckte det var lite konstigt att han bara var stilla i vattnet, och då kliver han försiktigt upp.. Han har inte badat i vattnet, han har badat i en lerpöl och kommer upp helt svart. Det bör tilläggas att han blev skitig igår när vi var på promenad så vi passade på att schamponera honom när vi kom in igår, det ångrade vi idag..

När vi var hemma och alla tre var duschade så åkte jag o Micke ner på stan och satt på all starz och delade på en tallrik med nachos, ribbs, buffallo wings m.m. En riktig lyxmåltid var det. Vi hade tänkt att kolla lite på fotboll där men det syntes väldigt dåligt så vi handlade o åkte hem.

Väl hemma slocknade jag på soffan :P Sen var det dags att åka till jobbet, skulle egentligen jobba 22-03, men ställde upp på att börja 19 och till slut blev passet 19-03.30..

Så nu sitter jag hr och försöker bli trött så jag kan gå o sova. Imorn ska det bli tråkväder så då blir det en till fixardag här hemma, sen är nog det mesta gjort som vi kan göra utan en slagborr..

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: