veroniicakarlssons

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

Nu har sommarlovet börjat. Igår hade vi redovisningar ute i solen, skönt. Sen sjöng vi "den blomstertid nu kommer" :P Haha, sen fick vi gå hem en timme tidigare. Skönt för mig som skulle jobba efter. Jag kompenserade genom att jobba över drygt 20 min.

Idag sticker jag till Sthlm o myser med familj o vänner. Ska bli spännande att åka själv med Aston, speciellt vid bytet i Sundsvall där jag har typ 10 min på mig att ta min väska på bussen, rasta Aston och hinna på tåget. Hmm.. kanske kan ha väskan uppe på bussen så lsipper jag ett moment. Vi får se, men jo, så måste jag nog göra.

Snart kommer Micke hem o äter lunch med mig. Sen ska jag kolla igenom min vfu-rapport, ska nog ändra lite i den.

Planen i Sthlm verkar vara:
Fredag: Kanske träffa Helena på dagen. Vara med Melissa på eftermiddagen/kvällen
Lördag: Umgås med vänner och umgås med Tezz.
Söndag: Golfängarna hela härliga dagen.

Nu ska jag kolla vad det blir för väder i helgen. Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: