veroniicakarlssons

Varför?

Kategori: Allmänt

Varför måste allt ta sån tid? Jag tycker vi plockar o plockar här hemma men ändå händer det inte så mycket.. Det är fortfarande kaos och inte så värst hemtrevligt :P Igår fixade jag iaf vitrinskåpet med glas och spritflaskor, det blev fint! Och jag fixade i städskåpet så det inte var kaos där. Men det är mycket kvar att göra. Idag ska vi köpa krokar så vi kan få upp saker på väggar och ett duschdraperi så badrummet slipper duscha bara för att vi gör det.. Med andra ord ska vi ner på stan!

Jag ska möta Micke vid Iksu (där han går sin sommarkurs som ligger 4 min från där vi bor ;)) kl 12 och då ska vi käka nere på stan och sen handla lite. Sen blir det att komma hem och fixa så mycket vi bara kan här hemma. Micke är dock inte helt frisk så det lbir inte så himla mycket gjort. Han fixade iaf sladden till tv:n igår så den inte ligger i en klump, det e ju bra.

På morgonen har jag o Basse vart ute o sprungit. Aston förstörde ganska mycket, var inte alls den är duktiga vovven han brukar vara när vi är ute o springer.. men men, vi kom runt iaf. Så strax ska jag duscha och sen möta Micke.

Nu har vi haft Aston i över ett år. Här kommer en bild från första dagen hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: