veroniicakarlssons

Åre har varit fantastiskt!

Kategori: Allmänt

Det har varit en helt underbar vecka. Imorgon tar det tyvärr slut, men det ska bli skönt att komma hem också!

Melissa har varit skitsöt, hon e typ glad jämt! Det e typ på kvällen när hon e väldigt trött som hon kan bli lite gnällig annars har hon varit jätteglad! Inte ett dugg svårcharmad ;)

Aston har varit precis lika duktig han. Han vill vara med hela tiden och det har han abslut fått vara. Han har dargit i spåret, han har gosat i soffan, han har ätit från matbordet, han har sovit i bilen, han har kikat på skidåkare, han har ätit märgben... Ja, han har helt enkelt haft en underbar semester precis som vi andra. Han kommer inte tycka att det blir kul att bara han och jag ska åka hem. Micke åker ju direkt till Stockholm och blir där i en vecka.

Vi andra har åkt skidor, både längd och utför. Vi har druckit lite alkohol, ätit god mat, spelat spel, pratat skit... och mycket mer!

Det har varit härligt att umgås så mycket med familjen, men nu klarar jag mig till i juni ;P

Bästa kompisarna leker med samma filt:






Skidkungarna:




Jag kan sitta på en stol..


Och på ett bord..


Värdlens sötaste bebis:


Fler bilder får ni när jag har ett snabbare internet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: