veroniicakarlssons

Borta bra men hemma bäst!

Kategori: Allmänt

Efter en lång resa hem igår var det så skönt att få sova i sin egen säng inatt. Eller, ja, Aston tog min sida av sängen så jag fick ligga på Mickes sida men det gick bra det med. Jag gick o la mig strax efter 22 och somnade så fort jag la mig på kudden!

Vi kom iväg fårn Åre vid 11 igår och och var i Sundsvall vid 15.30. Jag skulle egentligen ta bussen som gick 18 från Sundsvall men busschauffören var snäll och lät mig åka med 16-bussen! Så jag o Aston kome hem först av alla. Vi var hemma vid 20.45. Aston va jätteduktig på bussen och sov bara så jag kunde också sova och läsa tidningen ifred. Det tackar jag för.

Aston verkar fortfarande ganska trött. Han ligger o sover brevid mig i soffan medan jag sitter och skriver hemtenta. Vi fick ut hemtentan i onsdags men jag har inte jobbat med den alls i Åre så jag har idag och imorn och på onsdag till kl 16 att bli färdig men jag tror inte det ska vara några problem! Jag ska sitta hemma idag och göra allt jag kan på den. Sen imorn går jag till biblioteket och kollar lite i de böckerna jag inte har. Förhoppningsvis kan jag lämna in den redan imorn annars får jag o Aston ta en promenad till skolan på onsdag. Jag har redan skrivit 1½ sida och den ska vara högst 8 sidor så jag tror det kommer gå bra!

På onsdag bli Aston 1 år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: