veroniicakarlssons

Dumma vinter!

Kategori: Allmänt

Det är dags för vintern att ta slut nu!!! Det snöar och snöar och jag vill verkligen inte ha mer snö nu! Snälla sluta?!

Dagen har vart kort. Men jag har städat mycket, tycker jag var duktig! Nu gör jag ingenting. Ska mysa med min hund.

Har tränat lite med Aston idag. Tänkte pusha honom lite. Träna en kvart, leka 5 min, träna en kvart, leka 5 min, träna en kvart och sen leka en lite längre stund. Meen.. han blev stressad och kunde inte koncentrera sig så det ble träna en kvart, leka 5 min, dricka massor av vatten, träna typ 5 min och sen slappna av.. Ska iaf försöka göra det en gång om dagen så klarar han nog längre och längre. Vi tänkte ju gå kurs snart igen och då vill vi inte ha en vovve som slår över så lätt, han är ju faktiskt över året nu vår stora kille =)

Imorn kommer älsklingen hem <3 Han kommer på morgonen, kanske vid 10. Vid 13 ska vi till Anna och födelsedagsfika och kl 16 ska vi kolla på lägenheten. Storhandla måste vi också göra men det får nog bli på tisdag eller onsdag. Är ingen panik men bör ju göras runt den 25e för annars blir det panik :P

På tisdag ska vi ner på stan och shoppa lite.
På onsdag skulle jag egentligen jobba, men de verkar ha tagit bort det passet.. skumt..

Sen har vi nog inte så mycket mer planer den här veckan. Är ju påsk, men jag tror inte riktigt vi firar det.. Eller vi kanske lagar något gott att äta typ på påskafton, och käkar godis såklart, men inte mer än så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: