veroniicakarlssons

En dag kvar

Kategori: Allmänt

Nu är det bara en dag kvar i skolan, sen är jag "ledig" i två veckor och sen är det praktik i 7 veckor! Shiit! Det e asläskigt ju! Men samtidigt jättekul såklart. Ja, det e mycket av båda!

Idag hade vi skola 10-15 typ. Det va ganksa slappt, vi gjorde egentligen inte så vettiga saker. Men rektorn för nationalekonomin var där och vi fick äntligen utvärdera det momentet (som vi hade i början av höstterminen) och han lyssnade på vad vi sa och var väldigt lugn och saklig och skyllde inte alls ifrån sig. Jag blev imponerad, inte många människor som får kritik som tar det på det sättet. Nu var det ju inte riktigt han som fick kritik utan mer läraren som vi hade, men ändå, han är ju ansvarig för den läraren. Han poängterade dock för oss att det var en bra lärare vi hade haft, vi höll med och sa att han var lite för bra för oss nog. Han la undervisningen på lite för hög nivå. Stämningen var lugn och inte hetsk, han var proffessionell helt enkelt!

Efter skolan åkte jag ner på stan och hämtade Aston hos hundvakten. Aston tycker om sin hundvakt, det tyckler jag är skönt. Jag tycker också om Astons hundvakt. Guld! Vi gick hem i skitväder, mindre guld! Men det känns ju skönt när man kommer hem!

Nu har jag precis ätit middag. Svampsoppa, haha, det får jag inte äta när Micke e hemma så jag fick passa på att äta det när han inte va hemma! Har en skaldjurssoppa också som jag tänkte ha i lite räkor i, det vill han inte heller ha så jag får passa på innan måndag!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Allt som bidrar till att du och hunden har kul tillsammans, bidrar till en bättre inkallning :-)

    2010-03-25 | 20:20:57
    Bloggadress: http://aussiebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: