veroniicakarlssons

Fel vecka

Kategori: Allmänt

Micke ska åka till Sthlm direkt efter Åre. Det bestämde vi för jättelänge sen. Så här i eferhand har vi kommit fram till at det var den typ sämsta veckan han kunde åka.. Men men, det löser sig nog. Bara det att jag kommer få ut en hemtenta efter halva veckan i Åre som jag förmodligen inte kommer jobba sådär fruktansvärt mycket med i Åre så den har jag typ 3 dagar på mig att göra när jag kommer hem.. Så åtminstone den måndagen och tisdagen skulle jag behöva vara på biblan så mycket som möjligt men nu måste jag ju anpassa mig till Aston så jag får väl vara bort typ 4 timmar åt gången men vi kan ju hoppas att det inte behövs mer än så!

Den onsdagen ska jag jobba 16-19 och det e ju inga problem för då kan ju Aston va ensam.

Däremot går jag i skolan 10-16 både den torsdagen och fredagen plus att jag en fredagen ska jobba kl 19-04.. Men förhoppningsvis kan Aston va hos hundvakten på torsdagen kl 12.30-16.30 och sen typ hela fredagen och sova där till på lördagen.

Jag tror det går att lösa, men det var verkligen sämsta veckan för Micke att åka :P


Aston har spytt två gånger den här morgonen.. woho! Jag har vaknat av att han har hulkat.. stackarn! Micke fick sticka iväg o köpa låglaktos a-fil som han fick lite av nu på morgonen.. han ska få lite mer blandat med torrfoder snart så får vi hoppas att magen lugnar sig lite av det! Imorn ska han ha hundvakt. Då ska vi ut o äta och gå o se Alice i underlandet!

Jag har städat på morgonen. Strax sa jag skura golvet också. Sen har jag seminarium i två timmar.. Tycker inte att seminarierna är speciellt bra. Men men, momentet e slut om 2 veckor och sen är det PRAKTIK!

5 dagar till ÅRE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: