veroniicakarlssons

Förväntningar

Kategori: Allmänt

Hade grupparbete idag, vi behövde en dator. Ingen hade en dator med sig :P Bra jobbat! Vet inte om de hade förväntat sig att jag skulle ha med mig, men det hade jag inte fått veta isf, haha, snyggt ;P

Jag o Micke skrev upp oss på två lägenheter på Tomtebo igår. Kom fyra på ena. Men, jag lovar att vi inte får den. Det är för fint för att de tre första ska tacka nej. En tvåa med uteplats på tomtebo lixom.. Mmm.. det hade vart najs!

Vi är väldigt förväntansfulla just nu. Åre knackar på dörren! Bara typ 11 dagar tils vi åker! Ojoj, det kommer bli GRYMT!!



Om ett par timmar ska vi iväg och fika hos en tjej som ska va hundvakt åt Aston. Om hon är bra så har vi två hundvakter. Det är bra det! Jag tror hon kommer va bra. Jag hoppas bara att Aston uppför sig.

Guuud vad Aston va söt när jag kom igår. Han o Micke mötte mig när jag gick från bussen. Han bara kutade fram o mös! Hihi, han va jätteglad! Micke också såklart. Men han kutade inte :P

Nu fick jag precis veta att jag fick jobb! Nu är det bekräftat! :D

Kommentarer

  • Anna säger:

    JA! Tomtebo, så fint det är där! :D



    Känner igen det där med datorn förresten! ;) Nu sitter jag bara hemma och frodas dock... :P

    2010-03-04 | 08:57:46
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jo men jag hoppas ändå, vi var ju 7:a på vår gamla och ändå fick vi den! :) Kan ju dock bero på att de som bodde där var utomlands och vi tog den osed.. hehe! ;)

    2010-03-04 | 14:23:18
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: