veroniicakarlssons

God morgon fast god natt

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem från jobbet. Eller kom väl hem för typ 40 min sen men nu har jag suttit och varvat ner lite i soffan. Det gick bra att jobba, över förväntan faktiskt. Jag trodde det skulle va ett asjobbigt pass! Men det va det ju inte. 19-01 va det helt lugnt. Vid 01.30 började rushen och sen stängde vi ju 03. Etthelt fantastikst pass faktiskt. Synd bara att klockan är typ halv 5 när man kommer hem och att hela morgondagen kommer vara förstörd. Men men..

Skolan idag va bra också. Först skulle vi gå 10-16, sen ändrades det till 9.30-14.30. Till slut gick vi 9.30-15 typ, det gäller att vara flexibel.

Aston sover borta inatt. Skönt för mig för annars skulle han behöva gå ut också. Nu ska jag gå o sussa. Det e ljust ute. God morgon =)

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: