veroniicakarlssons

Härligt att sitta inne i solen

Kategori: Allmänt

Eller va? Solen har skinit hela dagen och jag har suttit inne och skrivit hemtenta. Har skrivit 4,5 sidor nu och den ska vara högst 8 sidor. Skulle tro att min blir runt 7 sidor. Jag tänkte skriva lite mer ikväll men sen gör jag resten imorn!

Fast jag o Aston va o handlade också i då va vi ute i nästan 1½ timme iaf så det va ju skönt! Annars har Aston mest sovit och jag har suttit vid datorn.

Imorgon ska jag till biblioteket och fixa lite källhänvisningar. Sen ska jag skriva färdigt här hemma. Jag trodde Aston skulle bli ensam hemma massor den här veckan men så verkar det inte bli. Tyvärr verkar det dock bli så att han blir väldigt mycket ensam just på onsdag när jag egentligen vill vara med honom som mest eftersom han fyller år då <3 Tänk att vår lilla småtting redan blir ett år! Lillen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: