veroniicakarlssons

Helg igen!

Kategori: Allmänt

Veckorna går snabbt nu för tiden! Så nu e det helg igen! Hade egentligen föreläsning idag som jag hade tänkt att gå på men sen ändrade jag mig igår :P Så vi har tvättat istället och jag har varit ute och försökt vänja Aston lite mer vid att man går bakom honom och att det drar lite men att det är okej och försökt uppmuntra honom lite. Men han förstår inte helt :P Men lite senare ska nog jag o Micke gå ut tillsammans o då kan Micke gå framför och då kanske Aston förstår att han ska gå. Så kommer vi nog göra när vi åker skidor också, att någon annan åker före Aston så han förstår att han ska springa! Det ska bli sjukt kul!

Resten av dagen kommer gå åt till att fixa här hemma. Vi ska vika tvätt o packa. Vi måste gå till Ålidhem också o hämta ut våra bussbiljetter! Ikväll blir det film och fredagsmys ;)

Imorn ska vi väl packa färdigt och ta det ganska lugnt. Se till att det är städat hemma och så. På kvällen ska vi till Karro o Fredrik o lilla Leon =) Vovvarna ska få bekanta sig lite mer så Aston kanske kan lugna sig o Leon kan sluta tycka Aston är en obehaglig typ ;P

Och på söndag smäller det! Då drar vi till ÅRE! Ojojoj, det kommer bli så grymt!! Ska lägga in en bild sen på Melissa när hon glassar i bilbarnstolen. Så jäkla söt! När ni ser den bilden kommer ni förstå hur grymt Åre kommer bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: