veroniicakarlssons

Helg!

Kategori: Allmänt

Vi fotade våran fiina köttfärspaj:

Visst ser den god ut?

Det va ganska kul när vi lagade den för jag brände första pajdegen och då skulle det ta så lång tid innan vi fick mat så vi värmde två matlådor och gjorde en ny paj medans :P Sen sparade vi den till igår istället och åt den till middag då. Och nu har jag ätit den till lunch idag och det har Micke också tror jag :P Sen finns det en varsin lunch till :D Det e bra när det blir mycket mat så det finns lunchlådor :D Men imorn när jag e ledig ska jag lyxa till det och laga citronbitar till lunch ;) Ikväll ska vi göra biffwok med mango, hoppas det blir gott :)

Idag har jag varit i skolan. Första satt jag på biblan och läste och sen hade jag seminarium i två timmar. Jag ska plugga lite till men jag måste gå ut med Basse också i det fina vädret :) Så trist o gå själv bara..

Ikväll ska jag o Basse myyysa! Micke ska iväg o spela tv-spel tror jag. Usch usch :P

Jag skrev ju igår att Aston satt i soffan o tittade ut genom fönstret i typ en kvart :P Haha, han e crazy!


Visst ser han stor ut? Typ världens tjockaste svans! Ska lbi intressant att väga honom när han ska få sin 1års-vaccination!

Lördag:
- Plugga
- Långpromenad/jogg
- Festa

Söndag:
- Bakis?
- Plugga
- Sova

Trevlig helg =)

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hey du har aldrig sagt att du har en blogg :S virrigt värre! =) Vad kul alltså ;)

    på tal om Aston och hans fösntertittande... Niña står på fönsterkarmen typ dygnet runt. Skönt att höra att man inte är ensam!

    Puss

    2010-03-20 | 23:06:40
  • Veronica säger:

    Haha, men jag länkar ju på facebook hela tiden! :D

    Mmm, jag undrar vad han tittar på för det händer inte så ofta saker utanför fönstret :P

    Puss!

    2010-03-21 | 21:08:58

Kommentera inlägget här: