veroniicakarlssons

Kommuner

Kategori: Allmänt

Den här dagen har varit lugn. Har mest tagit det lugnt, bara legat i soffan och kurerat mig. Det har varit skönt. Har även gjort en grovplanering om undervisning om kommuner. Det tror jag kommer bli kul! Blir en del genomgångar och sen en individuell uppgift och en parupggift! Kulkul!!

Har även tränat en stund med Aston men han blr så uppspelt så man får sluta efter typ 25 min. Men men, 25 min är bättre än inget, och fortsätter vi så klarar vi nog en time snart. Och om han klarar en timme ganska intensiv träning så tycker jag att han är redo för nästa kurs. Men vi vet ju hur han blir, men man vill ju ändå kunna få ut något av kursen! Allmänlydnad 1 tror jag vi kommer börja med i Augusti. Sen kanske en spårkurs efter det. Sen blir det paus med kurserna igen!

Micke skrev på avtalet för nya lägenheten idag! Awesome! Jag ska säga upp vår imorn så snart blir det nog visning.

Just nu väntar jag på att ugnen ska bli varm. När vi ställt in kycklingen ska vi ta en liten promenad tillsammans alla tre! Till middag blir det kyckling med ris och currysås!

Aston har fått en gosehäst som låter när han biter i den. Så han ligger i sängen och leker med sin nya häst :) Undrar om han verkligen vill följa med på promenad :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: