veroniicakarlssons

Plusgrader

Kategori: Allmänt

Imorn ska det bli plusgrader. Det kanske är lika bra. Snart åker vi ju till Åre. Den första slängen av pendling mellan plus och minus får gärna komma när vi är där! Bara en vecka kvar nu :D När vi kommer tillbaka är det ju slutet av mars och då ska väl ändå våren va på g så! Det smälter redan när solen ligger på, så det droppar utanför fönstret just nu!

Jag vill ha vår! Mest vill jag ha sommar! Men man ska inte blicka för långt fram på en gång. Ska ju hända massa kul innan sommaren är här! Först som sagt Åre om en vecka och sen blir det hårdplugg en vecka efter det. Sen har jag två veckors egen planeringstid inför praktiken som kommer pågå i 7 veckor! Fatta vad härligt det kommer bli med 7 veckors praktik!! Men jag kommer a heelt död!

Gårkvällen var helt okej. Saknade några härliga själar i klassen tyvärr. Men det blev ett par cider hos Linus och sen vidare till NH för en drink och lite deeptalk! Kom hem runt 2-snåret och somnade typ på direkten!

Aston har verkligen blivit besatt av att titta ut genom fönstret, just nu ligger han i soffan med huvudet på armstödet och tittar ut. Sötnosen!



Dagen kommer spenderas pluggandes och vilandes. Kl 17-22.15 ska jag jobba!

Ha en trevlig söndag. Nu ska jag steka potatisbullar till lunch!

Kommentarer

  • Melissas morsa säger:

    Jag ÄLSKAR potatisbullar!!! Mmmmmmm............

    2010-03-07 | 17:51:05

Kommentera inlägget här: