veroniicakarlssons

Seeegt!

Kategori: Allmänt

Exakt 8 sidor är min hemtenta just nu och det är exakt vad den får vara så det är väl bra?! Känns otroligt segt bara att jag måste iväg till biblan idag för att kolla upp sidnr i böcker.. Känns fjantigt. Men men, det är ju en tenta så det får väl vara petigt, annars brukar det ju lixom räcka med namn och år.. Jajja!

Jag känner mig ganska duktig faktiskt som sitter och pluggar såhär tidigt, det är ju annars inte riktigt min grej. men både igår och idag har jag gjort det vilket nog resulterat i att det gått så bra!

Idag kan man se sin deklaration på skatteverket om man har e-legitimation. Det har jag så jag har sett min ;) Och, ja, det var ett positivt besked i år igen så jag tackar och tar emot! De pengarna kommer sitta fint där runt midsommar eftersom inkomsten i juni för övrigt antagligen inte kommer vara den största. Kommer ju inte kunna jobba heltid i maj direkt eftersom jag har pratik då.

Nu ska jag nog maila min handledare!
Ha en bra dag i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: