veroniicakarlssons

Shopping

Kategori: Allmänt

Ojoj, 135 kr kvar på kontot! Så såg det inte ut för några dagar sen :P Men efter middag o bio igår då det även blev en sväng på djurmagazinet och en tur på stan idag så är kontot lite tunnare :P

Middagen igår var väldigt god, åt en garlic&pepper burger på allstar! Bion tyckte jag var helt okej. Så Alice i underlandet och den var väl ungefär som man kan tänka sig. Johnny Depp hade gärna fått spåra lite mer för min del, men helt okej ändå! Micke blev besviken på filmen men han hade nog lite högre förväntningar än mig.

Idag hade jag seminarium 8-10. 7.30 säger Micke, Älskling, klockan är halv åtta! Fanfanfan! Det var bara att klä på sig, borsta tänderna och gå! Men det gick bra. Vår grupp spelade en sketch och den fick bra feedback! Den visade på könsroller i hemmet. Det va kul!

Efter skolan gick jag hem och mös med Aston i soffan, gud vad mysig vi hade. Vi låg brevid varandra, han låg på rygg och jag kliade magen tills vi båda somnade. Det varade dock inte länge för sen ringde Micke och väckte oss och sa att vi skulle åka ner på stan!

Nere på stan käkade vi på mitt nya jobb ;) Sen köpte vi ett varsitt par solglasögon och Micke köpte ett par nya skitsnygga gympaskor!



Jag köpte ett par billiga mjukisbyxor.

Sen tog vi en kaffe (jag drack kaffe, Micke drack juice) och sen åkte vi hem igen!

Nu har jag tränat lite med Aston. Tränade först sitt fint - det går sådär. Sen tränade vi prata - det gick väldigt bra. Men sen ville han skälla varje gång han fick ett annat kommando så då fick vi träna lite sitt och ligg bara utan att skälla! Avslutade med att säga Jag älsar dig och fick en fet PUSS på munnen :) Det brukar funka med Micke också ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: