veroniicakarlssons

Små-ångest

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte göra färdigt hemtentan! Jag har typ inget kvar att göra på den men jag orkar bara inte ta tag i det där lilla sista. Usch! Men jag har bestämt att jag ska göra det kl 20.00 så jag har 35 minuters fritid kvar. Det kommer ta typ högst en timme så egentligen är det bara fjantigt att jag inte sätter igång, men men..

Jag va på biblan och lånade två böcker till hemtentan. Sen gick jag hem o hämtade Aston också gick vi till Anna. Jag o Anna drack kaffe o snackade skit. De har en ny kyl och frys men ismaskin så jag va tvungen att testa den också ;) Aston tyckte den va kul så han fick lite is på golvet :P''

Aston fick fnatt när vi skulle hem, började valpa sig. När vi väl kom hem fick han ännu mer fnatt och sprang runt i hela lägenheten vilket resulterade i att mitt block gick sönder och att han slog i huvudet i ett bord, men men :P

Imorn ska jag till skolan och lämna in hemtentan. Ska också göra en uppgift med en i klassen till på torsdag. Jag jobbar 16-19 och resten av tiden ska jag spendera med Aston på hans ettårsdag. Har köpt någon onyttig måltid till honom som jag ska hälla ut på en tallrik och frysa och sedan bre på massa leverpastej! Haha, vilken mumsig tårta =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: