veroniicakarlssons

Storm

Kategori: Allmänt

Vi va ett gäng i klassen som drog iväg till Nydalasjön för att grilla. Men det fanns ingen ved så Linus fick köpa på vägen. Sen var det storm o solen var bakom träden så det vart rätt kallt :P

Men trevligt hade vi :) Grillade lite korv och hann dricka lite varmt te! Aston drog pulkan nästan hela vägen dit, men bara en liten bit på vägen hem. Nu ligger han tillsammans med husse i soffan och sover!

Jag ska strax duscha o så och sen ska jag ner på jobbet på introduktion. Bra att få introduktionen när man redan jobbat två gånger ;P Men det blir nog bra. Förhoppningsvis får jag kläder också! Jag ska ha med pass eller personbevis, varför?! Jag vet inte.. men vi skulle få reda på varför ikväll.

Igårkväll när jag jobbade så trivdes jag verkligen, fast jag städade matsalen i typ två timmar :P Men jag tycker det e rätt skönt o gå runt och dona lite.

Nä, nu e det dags att göra sig ordning för jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: