veroniicakarlssons

Tänk aldrig..

Kategori: Allmänt

Tänk aldrig; imorn ska jag få sovmorgon. För tänker man så så minskar chanserna drastiskt för att man faktiskt får en sovmorgon!! Jag sov 4½ timmar igårmorse. Kom hem från jobbet vid 04.45, somnade vid 05.30 och vaknade ca 10. Sen däckade jag i soffan runt 17.30 för att 20 min senare bli väckt. Jag tyckte jag kunde passa på att sova medan Aston låg o tuggade på sitt ben, det tyckte inte han så han la upp benet i soffan framför mitt ansikte och stod upp och tuggade på det :P Aja, jag har ju sovmorgon imorn tänkte jag. Aston har legat kvar i sängen varje morgon när jag har gått upp så han lär ju inte väcka mig. Tji fick jag! 7.10 började han gnälla.. var bara att gå ut, han var dålig i magen! Stackarn! När vi kom in tyckte jag att jag va ganska pigg men Aston visade vägen och gick in  la sig i sängen så jag gick också o la mig! Sen sov vi vidare. 8.50 blev jag väckt igen, någon med privat nummer ringde. Jag sket i att svara och sov vidare. Men 10.30 ringde Micke men det va ju iaf en rimlig tid att  gå upp, men kallar det ändå inte för sovmorgon :P

Eftersom man ställde om klockan inatt så hände ju egentligen allt en timme senare, men det spelar ingen roll för inte fick jag mer sömn för det :P

Idag ska jag ha städdag! Ska städa toan, plocka ordning, damma, dammsuga, vattna blommor, vika tvätt.. ja, sen får det räcka :P Imorn kommer älsklingen hem oh då ska han ju inte behöva komma hem till mitt skräp.. Diska ska jag göra också, det e dags igen :P Jag gillar verkligen inte at diska och dammsuga, resten går bra..

Jag har köpt biljetter till Sthlm nu också, 3-7 juni ska jag o Aston åka ner! Så för som vill umgås med mig så finns jag på golfängarna den 6e juni och piknikar (picknickar?) med familjen i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: