veroniicakarlssons

Vilken dag!

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen varit en bra dag!! Dagen började med att jag gick iväg till skolan där jag ska ha min praktik och träffade min handledare. Jag fick ett schema och fick veta vad jag ska göra. Jag ska hålla i ett fyraveckors moment om kommuner och valet 2010. Jag ska undervisa i två sjuor som har fyra lektioner var i veckan! Kommer bli sjukt kul!

När jag kom hem gick jag o Micke o handlade på direkten. Var dags för storhandling. Jag glömde min ryggsäck hemma så Micke fick bära allt, oops!

Efter vi kom hem och snabbrastat Aston drog vi ner på stan. Det var min egodag så jag bestämde att vi skulle ner på stan. Jag köpte två nya bh:ar och sminkborttagning. Sen gick vi till Costas och åt glass!

När vi kom hem bestämde jag att vi skulle på långpromenad. Vi gick bort dit vi ska flytta, sen gick vi till Nydalasjön och sen hem. Blev en promenad på nästan två timmar! Kanonväder var det också!

Nu har jag tyvärr ont i halsen. Micke kom hem igår och va lite krasslig i halsen och nu har jag också fått det.. men men, lite vila imorn så blir det nog bättre.. Jag skulle egentligen jobba imorn men det passet har mystiskt försvunnit från schemat så jag ska nog börja kolla på kommuner och valet 2010!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: