veroniicakarlssons

Vilket liv ;)

Kategori: Allmänt

Melissa e jättetrött. Hon gallskriker hos farmor just nu. Stackaren har lite svårt att koppla av så hon blir ju övertrött! Vi har haft middag hos mamma. Leyla har lagat jättegod middag och sen åt vi ananas med vit choklad, glass, maränger och chokladsås till efterätt. Man tackar!

Annars har jag spenderat dagen lite här och där. Började med att plugga lite i sängen när jag vaknade. Sen åkte jag till Solna och lunchade med Sofia och Sabina. Efter det var jag i sumpan en stund och sen åkte jag o drack kaffe hos Leyla och mös med Melissa. Efter det blev det stan en snabbis och en kopp te med Kim innan jag åkte hem till mammsen för middagen!

Imorgon är det dags att åka hem igen. Ska bli härligt att träffa mina älsklingar igen! Men först har jag planer till imorn. Ska nog träffa Sofia igen, och sen ska jag hem till Fredrik, Leyla o Melissa o umgås med dem. Efter det blir det middag hemma och packa o sådär innan det är dags att ta bussen till flyget!

Håll tummarna för min skull att det inte blir några förseningar med flyget!

Nu ska jag läsa lite o sen sova! Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: